موضوعات

در کلیه شهرها و مناطقی که مدارس به علت آلودگی هوا تعطیل می‌شوند، کلیه مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی نیز تعطیل بوده و اجازه برگزاری کلاس ندارند.


« تمام مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی که مجوز خودرا از آموزش‌وپرورش می گیرند، همانند مراکز دولتی در همه زمینه ها تابع مصوبات آموزش و پرورش هستند. »

– در مناطقی که مدارس به علت آلودگی هوا تعطیل می‌شوند، مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی مانند مراکز علمی آزاد و زبان خارجی نیز تعطیل هستند و نمی توانند کلاس برگزار نمایند.

– آلودگی هوا و تعطیلی مدارس در برخی شهرها و همچنین تأثیرهای منفی که این آلودگی و افزایش آن می‌تواند بر سلامت ذهنی کودکان و دانش آموزان بگذارد.

– در کلیه شهرها و مناطقی که مدارس به علت آلودگی هوا تعطیل می‌شوند، کلیه مراکز آموزشی و پرورشی (علمی آزاد و زبان خارجی) که دارای مجوز از وزارت آموزش‌وپرورش هستند نیز تعطیل می‌شوند و این مراکز حق برگزاری کلاس ندارند.

– در جهت حفظ سلامت دانش آموزان، مراکز آموزشی و پرورشی (علمی آزاد و زبان خارجی) که دارای مجوز از آموزش‌وپرورش هستند، تابع همین مصوبات بوده ونمی توانند کلاسی دایر نمایند.
—————————————————————————————————–
مجتبی زینی وند رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی به نقل از : گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش (https://www.medu.ir/fa/news/item/1013866/?ocode=100010876 ) با ویرایش و اضافه کردن مطلب توسط دفتر مشاوره موسسه فرهنگی دانش

دیدگاه‌های این مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید