موضوعات

پاسخ به سوال ؛ علت عدم امکان ثبت‌نام تک جلدی کتاب‌های درسی برای هنر آموزان هنرستان ها!


پاسخ به سوال ؛ عدم امکان ثبت‌نام تک جلدی کتاب‌های درسی برای هنر آموزان هنرستان ها…!!!

حسین طلایی زواره در پاسخ به این پرسش که برخی هنرآموزان هنرستان‌ها از عدم امکان ثبت‌نام تک جلدی کتاب‌های درسی گلایه دارند، علت این موضوع چیست؟ اظهار کرد: کتاب‌های فنی‌وحرفه‌ای مشتریان بیرونی بسیاری دارد یعنی از دانشگاه علمی کاربردی و مراکز فنی‌وحرفه‌ای متقاضیان بسیاری برای خرید این کتاب‌ها وجود دارد.
وی افزود: خرید گسترده کتاب‌های فنی‌وحرفه‌ای باعث می‌شود دانش‌آموزان برای تهیه این کتاب‌ها با مشکل مواجه شوند برهمین اساس فروش تک جلدی کتاب‌های درسی فنی‌وحرفه‌ای را به دلیل اینکه احتمال ثبت تعداد زیادی سفارش وجود داشت، باز نکردیم.
معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: کتاب‌های جدیدالتالیف شاخه فنی‌وحرفه‌ای برای هر مدرسه‌ای که آن رشته‌ها را دارد، ارسال شده است و معلمان هنرستان‌ها می‌توانند از مناطق آموزش‌وپرورش بخواهند کتاب‌ها را برایشان ارسال کنند.
طلایی زواره بیان کرد: دانش آموزانی که به صورت جهشی به پایه بالاتر می‌روند، تغییر رشته می‌دهند یا فقط به تعدادی از کتاب‌های درسی نیاز دارند، می‌توانند سفارش کتاب‌های درسی را از منوی “سفارش تک جلدی کتاب‌های درسی و بسته آموزشی” در سامانه ثبت کنند. تا از طریق شرکت پست به آن­ها تحویل شود.
وی یادآور شد: معلمان نیز می‌توانند سفارش کتاب‌های درسی و بسته‌های آموزشی مورد نیاز خود، را به همین روش ثبت کنند تا از طریق شرکت پست به آنها تحویل داده شود.

دیدگاه‌های این مطلب