موضوعات

گزیده ی آیین نامه ها و دستورالعمل ها (۱2) : بخش هدایت تحصیلی دوره متوسطه(قسمت11)؛ تعیین رشته مجدد دانش آموزان پایه نهمی که شرایط ورود به رشته مورد نظر را درخـردادماه کسب نـکرده اند.

در ادامه  آشنایی با آیین نامه و دستور العمل ها در این قسمت به موضوع تعیین رشته مجدد دانش آموزان پایه نهمی که شرایط ورود به رشته مورد نظر را درخـردادماه کسب نـکرده اند ، می پردازیم.  

*خلاصه مطلب : دانش آموز پایه نهمی که رشته مورد علاقه خود را در خرداد ماه کسب نکرده است ، می تواند یکبار دیگر در شهریور همراه دانش آموزان تجدیدی شرکت کرده و در صورت قبولی و وجود ظرفیت خالی ، در رشته مورد علاقه برای پایه 10 متوسطه 2 ، ثبت نام نموده و ادامه تحصیل دهد.

 *توضیحات لازم با ذکر مستندات آن ؛ در پنج صفحه و به ضمیمه فرم درخواست برای تعیین رشته مجدد و تصویربخشنامه ارسالی( بخش مربوط به امتحان برای کسانی که در خرداد رشته مورد نظر خود را احراز نکرده اند) آمده است.

تمام مطالبی که در ادامه تقدیم می شود با دقت مطالعه نموده  و در صورت امکان به اطلاع دانش آموزان ذینفع و اولیاء ایشان برسانید. اگر سوال و ابهام  داشتید می توانید در زمان های مشخص شده در پست تماس و ارتباط  با ما ، مطرح کنید. 

نمون برگ ( فرم) معرفی دانش آموز پایه 9 متقاضی تعیین رشته مجدد : 

 متن بخشنامه ارسالی از واحد مشاوره آموزش و پرورش منطقه 3 تهران :

دیدگاه‌های این مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید